Printed houses. Art project Homüschemühl De Pelgrim.
What is the meaning of printing little houses and put them in the backyard? I know, it is art, but is there a deeper meaning?
And because of it beeing in Keeken, that is really near to me, I am interested in it even more… 
Looks like mini green houses to protect from frost
@Rene_Jurack can I explain it in Dutch or German?
sure, I can speak both
@Rene_Jurack bij mijn eerste bezoek aan de Homüsche Mühl en de Zeelandse hof was ik vooral onder de indruk van de stevige grote dikke huizen, op terpen. De pelgrims die langs komen zullen ze vast ook zien. Het verbaasde mij ook,dat dit tot het overstromingsgebied van de Rijn hoort. De mensen van de Homüsche Mühl vertelden over hun toekomst plannen, ze willen graag ecologisch leven en een berm aanleggen voor bijen en vlinders. Net als een pelgrim die van plaats naar plaats trekt hoorde ik de verhalen en de geschiedenis. Dit was mijn inspiratie om kleine molshopen te maken met huizen als kas voor de ecologische plantjes in de berm. Natuurlijk moet het als beeld ook werken. Ik hoop dat het dat heeft gedaan. Was jij ook op de expositie? Nu is alles weer voorbij, de pelgrim is verder getrokken.
bedankt vor de verklaring.